خرید سیسمونی, سیسمونی

صندلی ماشین کودک، راهنمای خرید

صندلی ماشین کودک، راهنمای خرید

 صندلی ماشین کودک، راهنمای خرید

صندلی ماشین کودک، راهنمای خرید

به دردم می‌خوره؟

چه خودتان صاحب اتومبیل باشید و چه نه، باید قبل از اینکه فرزندتان به دنیا بیاید، صندلی ماشین را بخرید.

حتی برای رساندن فرزند تازه متولد شده‌تان از بیمارستان به خانه به صندلی ماشین نیاز خواهید داشت. پس اگر بودجه‌تان محدود است، خرج‌هاي غيرضروري ديگر را فاكتور بگيريد اما از خرید اين صندلي صرف‌نظر نكنيد.

چطور نصبش كنم؟

در دفترچه راهنماي داخل جعبه همه نكات لازم براي قرار دادن درست صندلي آورده شده و فروشنده هم مي‌تواند در اين زمينه شما را راهنمايي كند.

بعد از تهيه صندلي اتومبيل، از درست نصب شدن آن مطمئن شوید. صندلي ماشين كودك‌تان نبايد بيشتر از يكي، دو سانت سرجايش لق بزند.

گذشته از اين،‌ کمربند اتومبیل شما باید کاملا صندلی را در خود بگیرد و نباید بعد از بستن کمربند در جایش تكان بخورد. البته ‌صندلي ماشيني كه مي‌خريد بايد به كمربند نرمي كه بدن كودك‌تان را آزار ندهد، مجهز باشد.

كرير بخرم يا صندلي ماشين؟

بسیاری از والدین ترجیح می‌دهند به جای خرید دو وسیله از کریری که روی پایه صندلی ماشین نصب می‌شود، استفاده کنند.

این کریرها را می‌توان با خروج از اتومبیل از روی پایه برداشت و به عنوان ابزار حمل کودک از آنها استفاده کرد.

اگر سراغ چنین صندلی اتومبیلی می‌روید تا زمانی که وزن فرزندتان از 10 کیلوگرم بیشتر نشده، می‌توانید از این وسیله استفاده کنید.

گرچه با سنگين‌تر شدن فرزندتان مجبور به پرداخت هزينه ديگري براي تهيه صندلي بزرگ‌تر مي‌شويد اما اين كريرهاي قابل نصب روي پايه بهتر مي‌توانند نوزاد چند روزه شما را در خود جا دهند و تا حدود يك سال و نيمگي هم قابل استفاده هستند.

صندلي را جلو بگذارم يا عقب؟

بهتر است صندلي كودك‌تان را درست وسط صندلي‌هاي عقب اتومبيل بگذاريد و تنها در صورتي كه خودروي شما به ايربگ مجهز نباشد قرار دادنش روي صندلي جلو هم ايرادي ندارد

و به شما كمك مي‌كند كه مدام چشم‌تان به فرزندتان باشد. بله، درست خوانده‌ايد! كيسه هواي اتومبيل گرچه از جان بزرگ‌تر‌ها محافظت مي‌كند اما مي‌تواند در صورت باز شدن به خفگي نوزادان منجر شود.

فروشگاه اینترنتی سیسمونی کارن ماما

منبع: بیتوته

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.