دسته‌بندی نشده

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-40PH420N سایز 40 اینچ

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-40PH420N سایز 40 اینچ

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-40PH420N سایز 40 اینچ

اهمیت تلویزیون انقدر زیاد شده است که در یک خانواده یک تلویزیون نیاز است.امروزه با پیشرفت صنعت علم و تکنولوژی ساخت و تولید تلویزیون های نیز پیشرفت کرده و قابلیت های جدیدی روی هر تلویزیون با هر برند اضافه شده است که نیاز های جامعه را  می تواند بر طرف کند. تلویزیون یکی از رسانه ‏های قدرتمند ارتباط جمعی به شمار می‏ آید. این ابزار، به دلیل ویژگیهای منحصر به فرد خود قادر است پیامهای تصویری را به دورترین نقاط منتقل کند و تعداد بیشماری از افراد را در سراسر دنیا مورد خطاب قرار دهد.با گذشت زمان تکنولوژی به شدت پیشرفت کرد و به یک تکنولوژی بسیار پیشرفته تبدیل شد که امروزه باعث به وجود آمد دستگاه ها با قابلیت های کار آمد شده است.امروزه شما می توانید تلویزیون خود را به اینترنتی وصل کنید و سپس هر برنامه ای که دوست دارد به صورت آنلاین تماشا کنید. همچنین در تلویزیون های هوشمند روزولوشن بلا نیز در حال پیشرفت می باشد. در حالی که تلویزیون به عنوان یکی از پرطرفدار ترین وسایل ارتباطی در دنیا شناخته شده و با پیشرفت تکنولوژی، محتوای آن نیز تغییر کرده است.در دنیای امروزه تلویزیون ها به یک وسیله بسیار پیشرفته و جذاب تبدیل شده است که به کاربران خود خدمات متنوعی را ارائه می دهد. این خدمات شامل پخش برنامه های تلویزیونی،پخش فیلم،پخش کانال های زنده، اراوه اخبار و اطلاعات و غیره می شوددر ادامه شما را با ویژگی تلویزیون تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-40PH420N سایز 40 اینچ آشنا می کنیم که همه خدمات که بیان شد را برطرف می کند.

از دیگر پیشرفت های تلویزیون ها در دنیای امروزه می توان به پیشرفت کیفیت تصویر و صدای تلویزیون اشاره نمود.همچنین توانایی پخش محتوای آنلاین،ارائه خدمات متنوع و تعداد بیشتر شبکه های تلویزیونی اشاره کرد. همچنین امروزه به دلیل همگانی شدن تلویزیون هر روز تکنولوژی و محتوای آن در حال تغییر و گسترش می باشد. بسیاری از ما روزانه چندین ساعت خود را جلوی تلویزیون با تماشای فیلم و سریال و یا بازی کنسول می گذرانیم و همه دوست دار این هستیم که یک تلویزیون با کیفیت داشته باشیم که از تماشای سریال و بازی خود لذت را ببریم. ما برای اینکه شما به خواسته خود برسید یک تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-40PH420N سایز 40 اینچ که با کیفیتFull HD می باشد را معرفی می کنیم که از برنی جی پلاس می باشد و با داشتن قابلیت ها و کاربرد های بسیار کار آمد و صفحه نمایشی و همچنین کیفیت تصویر بالا نظر مخاطب را جلب خود کرده است.

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-40PH420N سایز 40 اینچ

جی پلاس یکی از برند های معتبر ساخت لوازم خانگی ایرانی می باشد که بسیار شناخته شده است که محصولات این برند دارای قابلیت ها و امکانات بسیر متنوع و کار آمد می باشد که با قیمت های مناسب به بازار عرضه شده است.جی پلاس زیر نظر شرکت گلدیران فعالت خود را برپا نموده است. این برند در تولید محصولات خود از بهترین  جدید ترین تکنولوژی های جهان  بهره برده است.در ادامه توضیحات….

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-40PH420N سایز 40 اینچ با پنلVA که اجازه می دهد رنگ مشکی  عمیق تر و سفید روشن تر نمایش دهند و از ظریق تفاوت بین تیره و روشن نواحی تصویر را با وضوح بهتر تماشا کنید و این تلویزیون دارای رزولوشن 1920*1080 که انتخابی زیبا و قیمت مناسب برای شما عزیزان است که می توانید از فروشگاه های معتبر جی پلاس خریداری نمایید.این تلویزیون نیز مانند تلویزیون های دیگر با پایه ارسال می شود اما در صورتی که شما قصد دارید تویزیون خود را به دیوار متصل کنید می توانید پایه های آن را در بیاورید و از اتصال ایمنی برای نصب کردن به دیوار استفاده کنید.اگر شما والدین و یا کودکان به مدت طولانی وقت خود را جلوی تلویزیون میگذرانید حتما باید به فاصله ی بین تلویزیون 40 اینچی معمولا باید در فاصله ای بین 1.6تا2 متر از مبلمان و یا نشیمن گاه داشته باشد تا به چشمانتان آسیب وارد نکند و به راحتی برنامه خود را تماشا کنید.در هنگام خرید تلویزیون، علاوه بر کیفیت صفحه نمایشی  لازم است که به کیفیت سیستم صوتی و بلندگو هم توجه داشته باشید.این مدل تلویزیون دارای دو بلند گو 8 واتی است که مجموعه و توان خروجی16 واتی است.این کیفیت صدا برای تماشای برنامه های روزانه یا مسابقه ورزشی کافی خواهد بود اما اگر قصد دارید موسیقی را با صدای بسیار بلند گوش دهید می توانید از بلند گو های جانبی حجم صدای بیشتر کمک بگیرید.

تلویزیون، یک دستگاه مناسب به عنوان یک ابزار ارتباطی در بسیاری از زمینه ها برای ما کاربرد دارد. از هر رده سنی از کودک و نوجوان،جوان ا مسن در هر شغل و مشغله ای هر چه که باشد مجموعه های تلویزیونی می تواند کمک کار فرد باشد و بسیار از مشکلات و نیاز های فرد را برطرف کند.تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-40PH420N سایز 40 اینچ به فناوری Clear Voice مجهز می باشد.این ویژگی کمک می کند تا هیچگونه نویز و ناخالصی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد و صدای پخش شده کاملاً شفاف و واضح است. تلویزیون‌هایی که مجهز به این سیستم صوتی هستند صدای غنی و همه جانبه را در سراسر محیط پخش می‌کنند.شاید این اتفاق را تجربه کرده باشید که در هنگام گوش دادن به موسیقی و صدای بلند تر موسیقی نسبت به خواننده شمارا آزاد دهد در واقع شما نمیتوانید متوجه درست کلمات و جملات شوید در این حالت با فعال کرد ویژگی Clear Voice صدای پس زمینه و جملات متن آهنگ واضح تر شده و می توانید به راحتی آن را بشنوید.از گزینه های دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که کیفیت تصویر این تلویزیون Full HD می باشد که شما در هنگام تماشای برنامه های تلویزیون خود به راحتی و با کیفیت بالا تماشا می کنید و از سریال و فیلم و یا بازی خود لذت می برید.این تلویزیون که بسیاری از ویژگی های آن را برای شما بیان کردیم همراه با ریمون کنترل و دفترچه راهنما به خدمت شما ارسال خواهد شد تا که با کمک آن بتوانید تغیراتت و تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهید

ویژگی های جدولی این دستگاه

برند جی پلاس
ندازه صفحه نمایشی 40 اینچ
توان هر بلندگو 8وات
استاندارد های صوتی Clear Voice
تعداد USB 2 عدد
تعداد HDMI 3عدد
سایر توضیحات گريد انرژي A – پنل VA – قابليت اتصال به اينترنت ندارد
تکنولوژی صفحه نمایش LED

تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی)

DVB-T۲
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.