خواب نوزاد

گهواره خواب نوزادان تازه متولد شده

گهواره خواب نوزادان تازه متولد شده

گهواره خواب نوزادان تازه متولد شده

اینکه چگونه و در کجا نوزاد خود را بخوابانید یک ترجیح شخصی است، اما یک تخته سر یا تختخواب برای نوزادان دارای مزایایی است. از آنجایی که کودک شما در بدو تولد کوچک است، ممکن است در یک گهواره کوچکتر به جای تختخواب سایز کامل ایمن تر باشد. با این حال، از آنجایی که تصور می شود خطراتی در بر دارد، ممکن است وقتی کودکتان در گهواره ای با تعداد زیادی بالش یا لحاف اضافی است، احساس راحتی نکنید.(خواب نوزاد)

Yenidogan bebeklerin besik uykusu 2 - گهواره خواب نوزادان تازه متولد شده

همچنین می توانید اندازه تخت یا کالسکه را با هم مقایسه کنید تا تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است. اگر فضای محدودی دارید، کالسکه ها خوابیدن کودکتان را در همان اتاقی که شما دارید راحت تر می کند. پزشکان توصیه می کنند که نوزادان حتی اگر در یک تخت نخوابند در یک اتاق با والدین خود بخوابند، زیرا تصور می شود خطرات هنگام خواب کاهش می یابد و پیوند بین مادر و نوزاد افزایش می یابد. علاوه بر این، نگه داشتن نوزاد و مادر در یک اتاق کار را برای مادرانی که در شب شیر می دهند آسان تر می کند.(نوزاد)

Yenidogan bebeklerin besik uykusu 3 - گهواره خواب نوزادان تازه متولد شده

قابل حمل بودن یکی دیگر از مزایای کالسکه است. کودکان را می توان به راحتی به اتاق دیگری منتقل کرد، بنابراین کودک شما می تواند در اتاقی که شما انتخاب می کنید بخوابد و شب ها در اتاق دیگری بخوابد.(تخت خواب نوزادان تازه متولد شده)

Yenidogan bebeklerin besik uykusu 4 - گهواره خواب نوزادان تازه متولد شده

اگر از تخت یا تخت خواب استفاده می کنید، مطمئن شوید که زیر آن به خوبی پشتیبانی می شود. بنابراین فرو نمی ریزد یا خطری ایجاد نمی کند. همچنین باید یک پایه پهن داشته باشد تا در صورت برخورد کسی با آن، احتمال واژگونی آن از بین برود. محدودیت وزن و اندازه تولیدکنندگان را در نظر داشته باشید. به یاد داشته باشید که اگر کودک شما برای تخت های کوچکتر بزرگتر از آن است، جایی برای حرکت نخواهد داشت. اگر نمی توانید دستورالعمل های سازنده را پیدا کنید، منطقی است از جایی که تخت را خریداری کرده اید بپرسید که آیا محدودیت حمل 20 پوندی وجود دارد یا خیر.(گهواره خواب نوزادان تازه متولد شده)

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.