خواب نوزاد

چرا کودکان شب ناگهان بیدار می شود؟

چرا کودکان شب ناگهان بیدار می شود؟

چرا کودکان شب ناگهان بیدار می شود؟

چه در به خواب رفتن قبل از خواب مشکل داشته باشید و چه در طول شب به طور ناگهانی از خواب بیدار شوید، حتی برای بهترین افراد خواب بسیار رایج است که به طور ناگهانی دچار مشکل شوند.(نوزاد)

با شروع از 6 ماهگی، اضطراب جدایی می تواند باعث شود نوزادان بیش از یک بار در طول شب با گریه از خواب بیدار شوند. اگر کودک مضطرب شما این کار را می کند و فقط می خواهد در کنار شما باشد یا فقط شریک زندگی شما باشد، تعجب نکنید.(خواب نوزاد)

uyan2 - چرا کودکان شب ناگهان بیدار می شود؟

سایر علل شایع بیداری شبانه در الگوهای خواب بهتر عبارتند از بیماری یا جهش رشدی. در این موارد، علاوه بر کنترل تب یا درمان گلو، راه‌های مختلفی برای کنترل گوش درد وجود دارد که کودک بیمار شما را آزار می‌دهد.(چرا کودکان شب ناگهان بیدار می شود؟)

uyan3 - چرا کودکان شب ناگهان بیدار می شود؟

ابتدا مطمئن شوید که کودک شما به طور کلی به اندازه کافی می خوابد. شاید به نظر چندان مهم نباشد، اما هر چه نوزادان کمتر بخوابند، هنگام خوابیدن و در طول شب به خواب رفتن مشکل بیشتری دارند. بنابراین، کودک خود را حتماً در طول روز بخوابانید و او را در ساعت معقولی در عصر بخوابانید.

 

uyan4 - چرا کودکان شب ناگهان بیدار می شود؟

وقتی کودک شما در طول شب از خواب بیدار می شود، باید آرام و آرام بخش باشید، اما خسته کننده نباشید. به او بفهمانید که همه چیز خوب است، اما به او نشان دهید که وقت خواب است. تا زمانی که آرام شود با او بمانید، اما صحبت را به حداقل برسانید و نورها را کمرنگ نگه دارید. ممکن است بیش از یک شب یا حتی چند هفته طول بکشد، اما هر چه بتوانید به الگوی خواب منظم کودک خود نزدیک شوید، مشکل زودتر حل خواهد شد.(به چه دلیل کودکان شب ناگهان بیدار می شود؟)

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.