رفتار کودک و نوزاد

آیا طرد کردن برای کودک من طبیعی است؟

Bebegimin beni reddetmesi normal mi 1 uai 979x420 1 - آیا طرد کردن برای کودک من طبیعی است؟

آیا طرد کردن برای کودک من طبیعی است؟

بله، نادیده گرفتن والدین توسط نوزادان بسیار رایج است. نوزاد تازه متولد شده شما یاد می گیرد که صورت شما را تشخیص دهد و به عنوان مثال در 6 تا 8 هفتگی ممکن است هنگام لبخند زدن لبخندی روی صورت او ببینید. این یکی از نقاط عطف رشد اوست.(رفتار کودک و نوزاد)

Bebegimin beni reddetmesi normal mi 2 - آیا طرد کردن برای کودک من طبیعی است؟

باید بین شما و نوزادتان تا 2 تا 3 ماه تعامل اجتماعی وجود داشته باشد، اما تمام روز ادامه نخواهد داشت. گاهی اوقات کودک شما از معاشرت خسته می شود و فقط به دنبال آرامش است.(آیا طرد کردن برای کودک من طبیعی است؟)

وقتی فرزندتان به تمام تلاش های شما برای خواباندن یا غذا خوردن اعتراض می کند، درخواست از پرستار بچه برای انجام این کارها یا درخواست از پدرش برای انجام این کارها ممکن است باعث شود اعتماد فرزندش به شما متزلزل شود.(نوزاد)

اما گاهی اوقات کودک شما ممکن است فقط به این دلیل که زمان بیشتری را با شما می گذراند و می خواهد با دیگران ارتباط برقرار کند خسته شود. یا ممکن است از معاشرت بی حوصله و خسته شده باشد و به دنبال سکوت باشد. آن را شخصی نگیرید و به او کمک کنید با افراد دیگر نیز ارتباط برقرار کند.

Bebegimin beni reddetmesi normal mi 3 - آیا طرد کردن برای کودک من طبیعی است؟

اگر کودک شما دیگر به شما لبخند نمی زند و از تماس چشمی خودداری می کند، اشیا و اسباب بازی هایی را که از آنها لذت می برد به او نشان دهید. با صورت خود تقلید کنید و صداهای خنده دار در بیاورید.

ماه های طبیعی برای لبخند زدن نوزاد به شما هنگام لبخند زدن، ماه های دوم و سوم است و ماه های لازم برای واکنش او به اشیاء آشنا بعد از ماه هفتم است.(آیا دور کردن برای کودک من طبیعی است؟)

Bebegimin beni reddetmesi normal mi 4 - آیا طرد کردن برای کودک من طبیعی است؟

جدای از این، ممکن است فرزندتان در بیرون و در محیط هایی که کاملاً راحت نیست با شما رفتار متفاوتی داشته باشد و در خانه هم رفتار مشابهی نداشته باشد. این کاملاً به دلیل بیگانگی از محیط و احساس ناراحتی است. هر چه بیشتر او را بیرون ببرید، بیشتر به این وضعیت عادت می کند و تعاملش با شما بیشتر می شود زیرا با شما احساس امنیت می کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.