رفتار کودک و نوزاد

اگرکودک گهواره خودرادوست نداردچه بایدکرد؟

اگرکودک گهواره خودرادوست نداردچه بایدکرد؟

اگرکودک گهواره خودرادوست نداردچه بایدکرد؟

به گفته والدین، این که نوزادان دوست ندارند در گهواره خود بخوابند، یک وضعیت رایج است. با این حال، چیزی که مشخص نیست این است که آیا نوزادان نمی‌خواهند در گهواره خود بخوابند، زیرا گهواره خود را دوست ندارند یا به این دلیل که نمی‌خواهند تنها بخوابند. برای برخی از نوزادان، ترک فعالیت های سرگرم کننده در طول روز و خوابیدن و خوابیدن آنها آزاردهنده است، بنابراین ممکن است این اولین دلیل باشد.(رفتار کودک و نوزاد)

Bebeginiz besigini sevmiyorsa ne yapabilirsiniz 2 - اگرکودک گهواره خودرادوست نداردچه بایدکرد؟

جدا از این، برخی از نوزادان ممکن است بخواهند در آغوش مادرشان بخوابند، در حالی که پدر خود را در آغوش گرفته اند یا در حالی که شیر می دهند. اگر زمانی که متوجه خواب آلودگی شدید او را در گهواره قرار دهید، عصبانی می شود و فکر می کند آنچه می خواهد برآورده نمی شود. در نتیجه، ممکن است خوابیدن در گهواره را به عنوان یک تنبیه درک کند.(نوزاد)

قبل از اینکه فکر کنید مشکلی در روال خواب کودک شما وجود دارد و تغییرات جدی ایجاد کنید، بررسی کنید که آیا مشکلی در تخت کودک شما وجود دارد یا خیر. می توانید با تلاش برای سرگرم کردن تخت کودک خود شروع کنید. می توانید تعدادی از اسباب بازی های مورد علاقه او را در گهواره قرار دهید یا در طول روز مخفیانه در گهواره بازی کنید. سپس، می‌توانید برای تنظیم زمان‌هایی که او را در گهواره‌اش قرار می‌دهید تا نزدیک‌تر به زمان خوابش با اسباب‌بازی‌ها بازی کند، قدم بردارید.

Bebeginiz besigini sevmiyorsa ne yapabilirsiniz 4 - اگرکودک گهواره خودرادوست نداردچه بایدکرد؟

در نتیجه این مراحل، کودک شما ممکن است گهواره خود را به عنوان یک مکان سرگرم کننده در نظر بگیرد و دیگر آن را به عنوان یک محل تنبیه نبیند. هنگامی که این مشکل را حل کردید، باید سعی کنید عادات خواب بهتری را برای کودک خود ایجاد کنید. می توانید سعی کنید به کودک خود کمک کنید تا خودش بخوابد یا عادت هایی ایجاد کند که از نیاز او به چیزهایی مانند پستانک برای به خواب رفتن جلوگیری می کند.(اگرکودک گهواره خودرادوست نداردچه بایدکرد؟)

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.