خواب نوزاد

خواب نوزاد 4-6 ماهه

خواب نوزاد 4-6 ماهه

خواب نوزاد 4-6 ماهه

در حال حاضر، ساعت داخلی کودک شما شروع شده است و می تواند روز و شب را تشخیص دهد. او باید به سمت یک الگوی خواب مشخص باشد. در این دوره، نوزادان به طور متوسط ​​به 14 ساعت خواب در روز نیاز دارند. یک کودک 4 ماهه می تواند 8 ساعت بدون شیر خوردن بماند. وقتی او 5 ماهه است می تواند 11 ساعت بخوابد.

ساعت خواب

در حال حاضر، ساعت داخلی کودک شما شروع شده است و می تواند روز و شب را تشخیص دهد. او باید به سمت یک الگوی خواب مشخص باشد. در این دوره، نوزادان به طور متوسط ​​به 14 ساعت خواب در روز نیاز دارند. یک نوزاد 4 ماهه می تواند 8 ساعت بدون شیر خوردن بماند. وقتی او 5 ماهه است می تواند 11 ساعت بخوابد. نوزادان چهار تا پنج ساعت می‌خوابند و در طول روز سه دوره می‌خوابند. در 6 ماهگی، نوزادان به طور متوسط ​​به 11 ساعت خواب بدون وقفه در هر شب نیاز دارند و 3.5 ساعت خواب در طول روز به دو یا سه چرت تقسیم می شود.(خواب نوزاد)

uyku2 - خواب نوزاد 4-6 ماهه

آیا زمان حرکت فرا رسیده است؟

این حرکات معمولاً زمانی انجام می شود که کودک برای گهواره خود بیش از حد بزرگ می شود و می تواند بدون وقفه بخوابد، ترجیحاً در اتاق خود. وقتی تصمیم می گیرید اتاق را ترک کنید، به عنوان والدین احساس بدی نداشته باشید. این یک روز اتفاق می افتد و شما باید در اسرع وقت در مورد زمان جابجایی تصمیم بگیرید.(نوزاد)

مقاوم باش.

کودکان می خواهند آشنا باشند، بنابراین داشتن زمان خواب برای نوزاد مهم است. Nadav Traeger، M.D.، مدیر داروی خواب کودکان در بیمارستان کودکان ماریا فاری در مرکز پزشکی وستچستر، می‌گوید: «وقتی در مورد زمان خواب بعدی تصمیم می‌گیرید، متوجه می‌شوید که کودک ترجیحاتی برای زمان خواب دارد. می گوید. و می دانید آن «ساعت جادوگری» که بسیاری از مادران تازه وارد درباره آن صحبت می کنند؟ معمولاً در عصر اتفاق می افتد و دلیل اصلی آن این است که کودک خسته است. اگر کودک شما حوالی ساعت 6 صبح عصبانی می شود، از ساعت 5:30 او را برای خواب آماده کنید تا قبل از شروع گریه بخوابد.

uyku3 - خواب نوزاد 4-6 ماهه

چرت های کوتاه را دست کم نگیرید.

اگر نوزادان ظهر نخوابند، شب‌ها خسته‌تر می‌شوند و بر خلاف آنچه شما فکر می‌کنید، خستگی و بی‌خوابی بیشتر آنها خواب را برایشان سخت‌تر می‌کند.(خواب نوزاد 4-6 ماهه)

تشخیص سیگنال های خواب

کودک شما سیگنال های فوق العاده واضحی ارسال می کند که نشان می دهد برای خواب آماده است. کودکان اغلب سیگنال های خواب شخصی خود را دارند و والدین باید این سیگنال ها را پذیرا باشند. این بدان معنی است که شما باید لحظه جادویی را ثبت کنید که کودک خسته، آماده برای خواب است و به خواب می رود. در این لحظه سکوت جزئی برقرار می شود و او با آرامش به شما نگاه می کند. علائم دیگر عبارتند از خمیازه کشیدن، مالیدن چشمانش و از دست دادن علاقه به افراد دیگر یا اسباب بازی هایش. نکته کلیدی این است که کودکتان را قبل از اینکه خیلی خسته شود بخوابانید. در غیر این صورت شروع به گریه می کند.(تنظیم خواب نوزاد 4-6 ماهه)

آموزش خواب را شروع کنید.

همه ما چندین بار در طول شب از خواب بیدار می شویم. در حالی که بزرگسالان به سادگی غلت می زنند و دوباره به خواب می روند، بسیاری از نوزادان منتظر ورود شما به اتاق هستند و برای رسیدن به آنها کمک می خواهند. مهم است که کودک شما یاد بگیرد که احساس راحتی کند. این شما هستید که به کودک خود کمک کنید بدون اینکه او را به گریه بیاورید به خواب برود یا به او کمک کنید از بیدار شدن در هنگام خواب خودداری کند.

uyku4 - خواب نوزاد 4-6 ماهه

تغذیه بیش از حد

اگر تا به حال این کار را نکرده اید، از شیر گرفتن در روز و شب شروع کنید. وست می‌گوید: «من واقعاً می‌خواهم روی تامین نیازهای تغذیه‌ای کودک در طول روز تمرکز کنم، بنابراین او در شب غذا نمی‌خورد. می گوید غرب. او باید بعد از خواب شبانه یا فقط یک بار در شب غذا بخورد. برای رسیدن به این هدف، وست برنامه‌ای را توصیه می‌کند که در آن بیشتر در بعدازظهر یا اوایل عصر غذا بخورید. این می‌تواند به آرام کردن او، بهبود خواب شبانه کمک کند و اگر شب‌ها به اندازه کافی می‌نوشد، به شما آرامش می‌دهد.» می گوید.

پایان دادن به اضطراب جدایی

ترس کودک شما از جدایی از شما در 6 ماه اول به اوج خود می رسد و ممکن است کودک شما در مقابل خوابیدن با شما مقاومت کند یا ممکن است چندین بار در طول شب قبل از رفتن به رختخواب برای بیدار شدن بجنگد. کمک به فرزندتان برای به دست آوردن خودکنترلی می تواند این مشکل را کاهش دهد. یک حیوان پر شده یا پتوی مخصوص که شی انتقالی نامیده می‌شود، می‌تواند ابزار مفیدی برای کاهش اضطراب جدایی و تضعیف سایر عادت‌های مخرب شبانه باشد.» وست می گوید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.