خرید سیسمونی, سیسمونی

راهنمای خرید مینی واش

راهنمای خرید مینی واش

راهنمای خرید مینی واش یکی از جدیدترین مقالات منشتر در کارن ماما می باشد. مینی واش ها که در اصطلاح به آنها کهنه شور و یا لباسشویی های سطلی نیز گفته می شوند, اکثر والدین خرید این نوع اقلام را یک خرید اضافی و یا هزینه اضافی می دانند. و یا شستشوی لباس نوزادان با دست و یا ماشین لباسشویی که لباس بزرگسالان نیز در آنها شستشه می شوند کافی می دانند. اما نکته قابل اهمیت این است که پوست نوزادان بسیار حساس به میکروب ها و آلودگی ها می باشد و ممکن است با کمترین برخورد به لباس بزرگسالان موجب بیماری های متفاوت و غیر قابل درمان شوند در ضمن لباس نوزادان مرتب باید تعویض و شستشو شود ممکن است در یک روز البسه نوزاد چهار بار کثیف یا عوض شود. پس بهتر است برای شستشوی لباس نوزادان وسیله مجزایی از لباسشویی تهیه شود.

شستشوی مداوم و آبکشی البسه کودکان در فصول گرم سال :

اکثرا در فصول گرم سال و مناطق گرم و کویری به دلیل تعریق زیاد مجبور می شویم لباس ها را هر روز تعویض کنیم . این نوع لباس های به شستشوی کامل نیازی ندارند و فقط با یک آبکشی ساده تمیز و قابل استفاده می باشند. بهترین وسیله برای شستشوی لباسهای سبک و حساس مانند لباس نوزاد می تواند یک کهنه شور باشد. دلیل این کار نیز که علاوه بر شستشوی تمیز البسه باعث سالم ماندن آنها نیز می شود.

حساسیت دادن لباس بزرگسالان به البسه نوزادان و کودکان :

طبق گفته محققان و پزشکان کودک نباید لباسهای نوزادان و کودکان با البسه بزرگسالان در هنگام شستشو در کنار هم باشند. زیرا گرد و غبار و آلودگی ها و میکروب هایی که با لباس بزرگسالان هنگام شستشو ممکن است به البسه کودکان وارد شود. و این میکروب باعث وجود حساسیت های پوستی و بیماری های جبران ناپذیری شوند.

در ضمن با کوچک شدن خانه و هزینه مسکن ,بیشتر آپارتمانهای کوچک نورگیری بسیار پایینی دارند و نفوذ نور خورشید در این خانه ها بسیار پایین می باشد. در واقع نور خورشید یک عامل ضدعفونی کننده طبیعی به حساب می آید.در نتیجه البسه نوزادان با لباسهای بزرگسالان در ماشین لباسشویی یک جا شستشو شوند و در مقابل نور خورشید خشک نشوند میکروب ها و ناپاکی های مانده بر روی البسه نوزادان ضد عفونی نخواهند شد.

در ضمن حجم لباس نوزادن بسیار کمتر از لباس بزرگسالان می باشند پس در این حالت به صرفه نمی باشد که برای شستشوی روزانه لباس نوزادان منظر جمع شدن البسه بزرگسالان بود که  علاوه بر حساسیت های موجود باعث هدر رفت آب و برق مصرفی خواهد شد. چون ممکن است در روزهای اولیه سنین نوزادی شما به شستشو چند باره البسه نوزادان در آن روز نیاز داشته باشید.

راهنمای خرید مینی واش در مورد انواع مدل های موجود در بازار:

اولین نکنه که باید در نظر بگیرید تنوع بالایی در برند های موجود بازار ایران وجود دارد. برند های معروف در این حوزه میتوان به جنرال تکنیک – مادرلی – فریدولن – دلیجان و….. اشاره کرد. علاوه بر برندهای موجود در بازار انواع مختلفی نیز از این نوع محصولات در بازار ایران یافت می شوند که ما در این مقاله سعی می کنیم که کاملا و به صورت مفصل به آنها بپردازیم :

توضیح تکمیلی اینکه علاوه بر توضیحات بالا فروشگاه ما (کارن ماما ) سعی بر آن داشته تا تنوع کاملی از کهنه شور های  معروف را گردآوری کرده و با قیمت نمایندگی و با شرایط پرداخت در محل و ارسال رایگان به فروش برساند.

مینی واش ساده :

این مدلها که در واقع از ابتدایی ترین مدلهای بازار می باشند و قیمت مناسیتری نیز دارد فقط عمل شستشو را انجام می دهند و برای آبگیری و خشک کردن البسه باید از دیگر لوازم استفاده کنید ولی پیشنهاد ما از این است که با هزینه نسبتا بیشتری محصولات بهتری را خریداری کنید.

2715 ne general 2 360x360 - راهنمای خرید مینی واش

مدل خشک کن دار:

این مدل از مینی واش ها که یک پله از مدلهای ساده بالاتر و واقعا ارزش خرید  دارند . دارای یک سبد خشک کن می باشند که پس از شستشوی البسه نوزادان به راحتی می توان سبد را به این محصول اضافه کنید و کار آبگیری لباسها را با این سبد انجام دهید.

general technic 3818 4 360x360 - راهنمای خرید مینی واش

کهنه شور های دوقلو:

در واقع مدلهای دو قلو از بهترین های بازار می باشند و قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدلها دارند . این مدلها اکثر دارای دو عدد درب از بالا می باشند که یک قسمت برای شستشو و دیگر قسمت برای آبگیری البسه کاربرد دارد. استفاده از این سری محصولات بسیار راحتر و ساده تر از دیگر مدلهای بازار می باشند.

راهنمای خرید مینی واش بر اساس برند های موجود در بازار :

اولین نکته که در خرید مینی واش در نظز بگیرید تمام برند های موجود در بازار ایرانی هستند . متاسفانه بعضی از فروشنده ها بعضی از این نوع محصولات را به عنوان محصول وارداتی به مشتریان معرفی می کنند. با این حساب محصولات شرکت صدرا آراکس قشم که دو برند معروف جنرال تکنیک و مادرلی زیر مجموعه های این شرکت می باشند و در واقع با کیفیت ترین محصولات بازار ایران به دلیل کیفیت و خدمات پس از فروش خوب شناخته می شوند.

در ضمن برند فردولین نیز یکی از قدیمی های بازار می باشد که فروش حوبی در بازار ایران دارد و رضایت خوبی از مشتریان جلب کرده است. جدیدا برند دلیجان که تولید کننده لوازم نوزاد و کودک می باشد اولین کهنه شور خود را به بازار ارائه داده است . که مدل مینی واش دلیجان مدل روماک نامیده می شود. با این همه اطلاعات دقیقی فعلا در مورد این کالا موجود نمی باشد.

دیگر استفاده های مینی واش:

ما در این نوشته که با نام راهنمای خرید مینی واش انتشار پیدا کرده است . باید اشاره کنیم که استفاده از این محصولات فقط برای شستشوی البسه نوزادان نمی باشد و این محصولات کاربردهای دیگری نیز دارند. از استفاده این محصولات می توان به استفاده در خانه های ویلایی و روستایی که حجم شستشوی البسه آنها کمتر است. در ضمن زوج های جوان نیز به دلیل اینکه فضا کافی در خانه و یا بودجه کافی برای ماشین لباسشویی نداشته باشند و یا حجم لباسهای شستشوی بسیار کمی داشته باشند  خرید این محصول می توان واقعا به صرفه باشد.

دیگر استفاده های مینی واش پس از بزرگ شدن نوزدان:

مینی واش ها که به عنوان ماشین های لباسشویی های کوچک شناخته می شوند . بعضی از والدین به دلیل مشکلات اقتصادی موجود , استفاده از این محصولات را به صرفه نمی دانند. ولی این مورد را در نظر بگیرید که این محصول می توان سالهای سال برای شما کارکرد داشته باشد. از کارکرد های این محصول می توان به شستشوی لباسهای زیر (عدم استفاده برای شستشوی البسه نوزادان ) که بهتر است به صورت جداگانه شستشو شود و با دیگر البسه مخلوط نشوند. و یا اگر البسه شما کم باشد مانند دو عدد روسری که شما به شستشوی سریع آنها احتیاج داشته باشید. پس نیازی نیست یک لباسشویی 7 کیلو گرمی برای این کار استفاده کنید که باعث هدر رفت آب و انرژی در ایام خشکسالی می شود.

مزایای مینی واش ها به صورت کلی:

  • ابعاد و حجم و وزن بسیار کمی دارند و به دلیل جمع و جور بودن استفاده از آنها در هرجای خانه و یا استفاده در آپارتمانهای کوچک مناسب می باشند.
  • ار خاص ترین ویژگی های کهنه شور ها جابه جایی آسان و راحت آنها می باشند.
  • قیمت بسیار پایین تر این محصولات نسبت به لباسشویی ها با بودجه اکثر مردم مطابقت دارد.
  • مدلهای خوب بازار کیفیت شستشوی بالایی دارند.
  • سری های جدید این محصولات از برند های معروف دارای طراحی های به روز و زیبایی دارند.
  • از نظر مصرف انرژی و آب بسیار با صرفه هستند.
  • زمان شستشو و آبکشی بسیار پایینی دارند.

در نحوه انتخاب مینی واش ها موراد زیر را در نظر بگیرید :

ظرفیت یا حجم شستشو :

در بازار ظرفیت های شستشوی 1 تا 5 کیلوگرمی موجود می باشند. که نسبت به استفاده و نیاز به شستشوی البسه باید در خرید خود دقت کنید.چون استفاده از این محصولات به صورت روزانه می باشد و همچنین نیاز شستشوی روزانه را در نظر بگیرد.

مصرف انرژی :

با توجه به خشکسالی های اخیر و گران شدن انرژی و آب بهتر است قبل از خرید به برچسب انرژی و مصرف آب این نوع محصولات دقت کافی داشته باشید.

طراحی و بودجه و برند :

نسبت به بودجه که دارید خرید کالای خوب ممکن است سخت باشد ولی پیشنهاد ما این است که از برند های معتبر بازار خریداری کنید که دارای کیفیت خوب و طراحی زیبا در کنار خدمات پس از فروش معتبر می باشند.

ابعاد -میزان صدا و سرعت چرخش:

نسیت به فضایی که دارید باید ابعاد را در خرید این نوع محصولات در نظر بگیربد. در ضمن صدای این محصولات به دلیل چرخش ممکن است نسبتا بالا باشد ولی این مورد را در نظر بگیرید که هر چه قدر سرعت چرخش بالا باشد شستشوی بهتری را خواهید داشت.

در پایان :

این مقاله که در مورد نحوه انتخاب مینی واش و خرید یک محصول کاربردی می باشد. ابعاد کوچک و قابلیت حمل،‌ قیمت کمتر، صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، مناسب برای شستشوی جدای لباس‌ نوزاد و کودک از جمله مزایای مینی واش‌ ها می باشد. در هنگام خرید مینی واش به ویژگی‌هایی که در این نوشته به آن‌ها اشاره شد دقت نمایید تا بهترین کهنه شور موجود در بازار را انتخاب و آن را به دیگران پیشنهاد دهید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.