رشد نوزاد

راه هایی برای آموزش راه رفتن به نوزاد

راه هایی برای آموزش راه رفتن به نوزاد

راه هایی برای آموزش راه رفتن به نوزاد

کودک شما از 4 تا 15 ماهگی یاد می گیرد که در خانه بنشیند و راه برود. در این دوران هیجان انگیز، می توانید با بازی های ساده و کلمات ستایش آمیز به کودک خود کمک کنید تا در اولین قدم هایش اعتماد به نفس پیدا کند.(رشد نوزاد)

مراحل پیاده روی

کودک شما از 4 تا 15 ماهگی یاد می گیرد که در خانه بنشیند و راه برود. در این دوران هیجان انگیز، می توانید با بازی های ساده و کلمات ستایش آمیز به کودک خود کمک کنید تا در اولین قدم هایش اعتماد به نفس پیدا کند.(نوزاد)

مرحله 1: نشستن

هنگامی که نوزاد بدون کمک والدین شروع به نشستن می کند، در اولین مرحله تحرک است. نشستن به کوچولوی شما کمک می کند تا زمانی که بالاخره ایستادن را یاد گرفت، ماهیچه هایی را که به آنها نیاز دارد تقویت کند.

سن: 4-7 ماه

چه کاری می توانی انجام بدهی؟ در طول زمان بازی، او را به جلو و عقب حرکت دهید یا با توپ های کوچک بغلتانید تا به رشد عضلات کوچکش کمک کنید.(راه هایی برای آموزش راه رفتن به نوزاد)

مرحله 2: خزیدن

مهمترین کاری که کودک در مرحله راه رفتن باید انجام دهد این است که دست و پاهای خود را به طور همزمان حرکت دهد (حتی اگر در حال خزیدن یا بالا رفتن از شکم باشد). وقتی به مرحله راه رفتن رسید به این مهارت ها نیاز خواهد داشت.

yurume2 - راه هایی برای آموزش راه رفتن به نوزاد

سن: 7-10 ماه

چه کاری می توانی انجام بدهی؟ با رفتن از یک طرف اتاق به آن طرف اتاق به یادگیری و پیشرفت او در این زمینه ها کمک کنید و او را به خاطر حرکتش تحسین کنید.

مرحله 3: اصلاح وضعیت بدن

وقتی کودک قوی تر و کنجکاوتر می شود، با حمایت مادر و پدرش شروع به کشیدن اثاثیه به سمت خود می کند. این به او اجازه می دهد تا شروع به کار بر روی تعادل و آشنایی با وضعیت ایستاده کند.

سن: 8 ماه

چه کاری می توانی انجام بدهی؟ به کودک کمک کنید خودش را بالا بکشد، سپس به او نشان دهید که چگونه زانوهایش را خم کند تا به زمین بازگردد. این کمک می کند تا زمانی که به تنهایی شروع به برداشتن گام ها کردند، سقوط آنها آسان تر شود.

مرحله 4: راه رفتن با کمک

همانطور که او شروع به جمع کردن و به دست آوردن تعادل می کند، به او کمک کنید چند قدم بردارد. این به او در مرحله بعدی راه رفتن کمک می کند و به او اعتماد به نفس می دهد تا اولین قدم ها را بردارد.(راه هایی برای آموزش راه رفتن به نوزاد)

سن: 8-9 ماه

چه کاری می توانی انجام بدهی؟ تمرین کنید، تمرین کنید. در این مرحله نوزاد در مهمترین دوره راه رفتن قرار دارد. هرچه بیشتر از ایستادن و ایستادن استفاده کند، در برداشتن چند قدم اول احساس راحتی بیشتری خواهد داشت.

yurume3 - راه هایی برای آموزش راه رفتن به نوزاد

مرحله 5: کروز

سپس کودک شما شروع به استفاده از دیوارها و مبلمان برای رفت و آمد خواهد کرد. به این میگن کروز. هنگامی که کودک تحرک بیشتری دارد، مطمئن شوید که خانه شما کاملاً مناسب کودک است و تمام مبلمان را روی دیوار محکم کنید

سن: 8-9 ماه

چه کاری می توانی انجام بدهی؟ کودک را تشویق کنید تا هنگام رانندگی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد و از دست زدن او به دیوارها یا مبلمان جلوگیری نکنید. فقط مطمئن شوید که او یک نقطه فرود نرم دارد.(روش هایی برای آموزش راه رفتن به نوزاد)

مرحله 6: ایستادن بدون کمک

تعادل بخش مهمی از راه رفتن است. اگر بیبی بتواند بایستد و تعادل را حفظ کند، به زودی احساس می کند که می تواند قدمی بردارد.

yurume4 - راه هایی برای آموزش راه رفتن به نوزاد

سن: 9-12 ماه

چه کاری می توانی انجام بدهی؟ متعادل کننده را به یک بازی تبدیل کنید. با کودک خود روی زمین بنشینید و به او کمک کنید بایستد. سپس شمارش کنید که چه مدت می توانید قبل از زمین خوردن بمانید. پس از هر تلاشی او را تحسین کنید.

مرحله 7: مراحل اولیه

اولین قدم ها برخی از مهم ترین لحظات برای کوچولوهای شما هستند. راه رفتن به اعتماد به نفس بستگی دارد، بنابراین همه چیز تا اولین قدم ها نیاز به تحسین و تشویق دارد.

سن: 9-12 ماه

چه کاری می توانی انجام بدهی؟ اولین قدم های کودک را با قرار دادن او روی زمین بردارید و به تدریج او را راهنمایی کنید و به او اجازه دهید تعادل خود را به دست آورد و خودش راه برود.

مرحله 8: پیاده روی

او ممکن است قبل از اقدام با موانع متعددی روبرو شود و زمین بخورد. همچنان که کودکتان شروع به کاوش در راه رفتن می کند به تعریف و تمجید از او ادامه دهید. به یاد داشته باشید که برخی از نوزادان ترجیح می دهند بخزند و می توانند بدون ایستادن منظم بخزند یا راه بروند.

سن: 12-15 ماه

چه کاری می توانی انجام بدهی؟ تا حد امکان پیاده روی را تشویق کنید. به عنوان مثال، وقتی کودک را زمین می گذارید، به جای نشستن، او را برای راه رفتن قرار دهید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.