رشد نوزاد

رشد فیزیکی کودک 9-12 ماهه شما

رشد فیزیکی کودک 9-12 ماهه شما

رشد فیزیکی کودک 9-12 ماهه شما

«فعالیت‌های زمان بازی» که با نوزادتان انجام می‌دهید، رشد جسمانی کودکتان را تسریع می‌کند و پیوند بین شما و او را تقویت می‌کند.(رشد فیزیکی کودک 9-12 ماهه شما)

رشد جسمانی کودک خود را تقویت کنید: 9-12 ماهگی

«فعالیت‌های زمان بازی» که با نوزادتان انجام می‌دهید، رشد جسمانی کودکتان را تسریع می‌کند و پیوند بین شما و او را تقویت می‌کند.(رشد نوزاد)

در سطح او قرار بگیرید

با کودک خود روی زمین دراز بکشید. در مورد اسباب بازی ها، رنگ ها و شکل هایی که با آنها بازی می کنید صحبت کنید. یک توپ به او پرتاب کنید و تشویقش کنید که آن را به سمت شما بغلتاند.(نوزاد)

bebeklerin gelisimi 1 - رشد فیزیکی کودک 9-12 ماهه شما

بگذارید با شما بخزد

روی زمین دراز بکشید و به خزیدن کودک خود نگاه کنید. (او این کار را بدون تشویق انجام خواهد داد و سالها این کار را ادامه خواهد داد.) در حالی که از شما به عنوان تکیه گاه استفاده می کند، خودش را حفظ می کند.

یک مسیر مانع ایجاد کنید

مانعی برای عبور کودک خود ایجاد کنید. او عاشق بالا رفتن از تونل های ساخته شده از جعبه، زیر صندلی یا پشت مبل خواهد بود.

bebeklerin gelisimi 2 - رشد فیزیکی کودک 9-12 ماهه شما

رول

با اسباب بازی های چرخان و متحرک مانند توپ و ماشین بازی کنید. کودک شما یاد خواهد گرفت که بنشیند و با شما یا خودش به جلو و عقب هل دهد.(رویش فیزیکی نوزاد9-12 ماهه شما)

کیست، کی اینجاست؟

این بازی را با استفاده از دست‌ها، پتو یا حوله‌تان ادامه دهید تا برای مدت کوتاهی چشم‌های کودکتان را بپوشانید، سپس چیزی را که چشم‌هایش را با آن پوشانده‌اید پایین بیاورید و اجازه دهید او شما را ببیند.

پختن کیک

با کودک خود کیک درست کنید، یا کف بزنید و دستان خود را تکان دهید.

bebeklerin gelisimi 3 - رشد فیزیکی کودک 9-12 ماهه شما

فرزندتان را بزرگ کنید

بزرگ کردن فرزندتان: راهنمای تصویری کامل راهنمای پر اطلاعاتی است که والدین را در ماجراجویی جدیدی از رفتار، تحولات و چالش های شش سال اول کودک قرار می دهد. مملو از اطلاعات لازم، توصیه‌های تخصصی، راه‌حل‌های عملی و انتخاب‌های کلیدی برای اطمینان از رشد سالم کودک در شش سال اول است و آنها را برای موفقیت در مرحله بعدی رشد آماده می‌کند. علاوه بر درک مرحله رشد کودک، به خوانندگان تکنیک‌ها و فعالیت‌های فرزندپروری داده می‌شود تا با کودکان خود برای به حداکثر رساندن رشد فیزیکی، عاطفی، فکری و رفتاری در تمام سنین و مراحل استفاده کنند.

اسباب بازی بخرید.

آیا عاشق محصولات و اسباب بازی های بامزه ای هستید که ما برای این عکاسی استفاده کردیم؟ از راهنمای خرید زیر برای یافتن محصولات برای نوزاد خود استفاده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.