خواب نوزاد

کودک کی شروع به خوابیدن در طول شب می کند؟

کودک کی شروع به خوابیدن در طول شب می کند؟

کودک کی شروع به خوابیدن در طول شب می کند؟

“خواب در طول شب” به طور کلی به معنای خوابیدن به مدت 8 تا 12 ساعت قبل از خواب بدون نیاز به شیر است.(خواب نوزاد)

تقریباً همه نوزادان می توانند در طول ماه اول شب بخوابند، اما این می تواند از کودکی به کودک دیگر بسیار متفاوت باشد.(نوزاد)

برخی از نوزادان زیر 3 ماه می توانند شش تا هشت ساعت به تعویق بیفتند. بسیاری از آنها برای مدت طولانی، حتی تا 12 ماه، نمی خوابند.

Bebeginiz ne zaman gece boyu uyumaya baslar 2 - کودک کی شروع به خوابیدن در طول شب می کند؟

شاید شنیده باشید که نوزادان بزرگ‌تری که مواد جامد می‌خورند خواب بهتری دارند، اما این درست نیست. توانایی کودک شما برای خوابیدن در طول شب می تواند به چیزهای زیادی از جمله قد، وزن یا سن او بستگی داشته باشد.(کودک کی شروع به خوابیدن در طول شب می کند؟)

Bebeginiz ne zaman gece boyu uyumaya baslar 3 - کودک کی شروع به خوابیدن در طول شب می کند؟

همچنین هیچ تحقیقی برای تایید این ادعا وجود ندارد که افزودن برنج و غلات به شام ​​کودک به خواب بهتر یا طولانی‌تر او کمک می‌کند. در واقع، گاهی اوقات این یک خطر است و مصرف زود هنگام مواد جامد می تواند کودک شما را از مواد مغذی ضروری شیر مادر یا شیر خشک محروم کند. پزشکان توصیه می کنند که نوزادان در 6 ماه اول فقط با شیر مادر تغذیه شوند.

Bebeginiz ne zaman gece boyu uyumaya baslar 4 - کودک کی شروع به خوابیدن در طول شب می کند؟

درست مانند بزرگسالان، طبیعی است که نوزاد چندین بار قبل از خواب عمیق دراز بکشد و برای مدت کوتاهی بیدار شود. اما شما می توانید به کودک خود کمک کنید تا یاد بگیرد خودش را بخواباند.(چه زمانی کودک شما شروع به خوابیدن در طول شب می کند؟)

یک پزشک کلینیک اختلالات خواب کودکان می گوید: “وقتی خواب آلود است او را بخوابانید، اما تا 4 ماهگی هوشیار باشید.” می گوید. این به او کمک می‌کند تا از وابستگی به خوابیدن جلوگیری کند و وقتی شب از خواب بیدار می‌شود، راحت‌تر می‌تواند خودش به خواب برود.»

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.