رفتار کودک و نوزاد

آیاطبیعی است که کودک عصبانی به نظربرسد؟

آیاطبیعی است که کودک عصبانی به نظربرسد؟

آیاطبیعی است که کودک عصبانی به نظربرسد؟

همانطور که همه والدین خسته می دانند، نوزادان گریه می کنند. آنها نیاز به تغذیه یا تغییر دارند. زیرا نوزادان به راحتی بیمار می شوند یا به راحتی درد را تحمل می کنند. و برخی از نوزادان نسبت به دنیا واکنش منفی و شدیدتری نشان می دهند. نتیجه: کودکی پر هیاهو و عصبانی.

آیاطبیعی است که کودک عصبانی به نظربرسد؟

آره. حتی نوزادان تازه متولد شده نیز اگر گرسنه از خواب بیدار شوند و فوراً سیر نشوند، می توانند عصبانی شوند.(رفتار کودک و نوزاد)

همانطور که همه والدین خسته می دانند، نوزادان گریه می کنند. آنها نیاز به تغذیه یا تغییر دارند. زیرا نوزادان به راحتی بیمار می شوند یا به راحتی درد را تحمل می کنند. و برخی از نوزادان نسبت به دنیا واکنش منفی و شدیدتری نشان می دهند. نتیجه: کودکی پر هیاهو و عصبانی.(نوزاد)

sinirli normal 1 - آیاطبیعی است که کودک عصبانی به نظربرسد؟

عصبانیت واقعی معمولاً تا زمانی که نوزاد ۱۲ تا ۱۸ ماهه نشده است، شروع نمی‌شود، اما گریه‌های عصبانی کودک شما ممکن است شبیه به نوع کوچک‌تر آن به نظر برسد. اگر کودک شما در طول روز دمدمی مزاج است اما نیازی به شیر دادن یا تعویض ندارد، ممکن است دلیل دیگری وجود داشته باشد. برخی از نوزادان برای رهایی از تنش یا سوزاندن انرژی اضافی گریه می کنند و برخی نیز در نهایت هنگام گریه به خواب می روند.

حتی نوزادانی که هنوز نمی توانند به تنهایی حرکت کنند، ممکن است هنگام تلاش برای کشف محیط خود ناامید و عصبانی شوند، اما در موقعیتی نیستند که بتوانند آنچه را که می خواهند انجام دهند.

sinirli normal 2 - آیاطبیعی است که کودک عصبانی به نظربرسد؟

اگر مشکوک هستید که گریه کودک شما به دلیل بیماری یا درد است، فوراً به دنبال کمک پزشکی باشید. با این حال، اگر او سالم و کاملاً آرام به نظر می رسد، ممکن است همیشه گریه های عصبانی او دلیل آن نباشد. نحوه واکنش شما به گریه آنها در فوران خشم بعدی بسیار موثر خواهد بود.

اگر کودک شما خلق و خوی دشواری دارد، بسیار مهم است که آرام بمانید یا اجازه دهید شخص دیگری در هنگام درخواست استراحت از او مراقبت کند. نوزادان اغلب می توانند تشخیص دهند که فردی در حال تنش یا بی حوصلگی است و با افزایش گریه های خود پاسخ می دهند.

sinirli normal 3 - آیاطبیعی است که کودک عصبانی به نظربرسد؟

هنگامی که بزرگسالان اطراف آرام می شوند، کودک شما بیشتر ساکت می شود. برخی از مطالعات نشان داده‌اند که ارائه پاسخ‌های آرام و آرام‌بخش والدین به نوزادان دشوار حتی ممکن است آرام‌تر از کودکان با خلق‌وخوهای متفاوت باشد.

نگران گریه یا عصبانیت کودکتان نباشید. در این موارد، ایده خوبی است که به سرعت به نیازهای آنها پاسخ دهید. شما نمی توانید خلق و خوی طبیعی فرزندتان را تغییر دهید، بنابراین ممکن است لازم باشد راه های خلاقانه ای برای آرام کردن او بیابید.

با این حال، اگر کودک شما دائماً از اتفاقات اطرافش مضطرب، عصبانی یا ناراحت است، با یک متخصص اطفال مشورت کنید. به این ترتیب می توانید از یک مشکل پزشکی احتمالی جلوگیری کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.