رفتار کودک و نوزاد

آیا طبیعی است که کودک به دستانش نگاه کند؟

آیا طبیعی است که کودک به دستانش نگاه کند؟

آیا طبیعی است که کودک به دستانش نگاه کند؟

تانیا رمر آلتمن، سردبیر کریسمس Child Life، می‌گوید: بله، اگر او یک نوزاد کوچک است، طبیعی است. می گوید. همچنین طبیعی است که دست خود را در مقابل او می بیند و آن را جذاب می بیند.(رفتار کودک و نوزاد)

آیا طبیعی است که کودک من به دستانش نگاه کند؟

تانیا رمر آلتمن، سردبیر کریسمس Child Life، می‌گوید: بله، اگر کودک کوچک است، طبیعی است. می گوید. همچنین طبیعی است که دست خود را در مقابل او می بیند و آن را جذاب می بیند.(نوزاد)

bebek ellerini izler 1 - آیا طبیعی است که کودک به دستانش نگاه کند؟

بینایی کودک شما در 2 ماهگی بسیار بهبود یافته است. به لطف مغز در حال رشد و ماهیچه های چشم قوی تر، آنها می توانند دورتر را ببینند و جزئیات بیشتری را تشخیص دهند.

آلتمن می گوید: نوزادان 2 تا 3 ماهه گاهی اوقات نمی توانند چشمان خود را از مادر بردارند تا زمانی که حرکت کنند و می افزاید که همین تشخیص را می توان با دستان خود به دست آورد. او می‌گوید: «همه اینها بخشی از پیشرفت آنهاست، و این یک راه عالی برای سرگرم کردن خودتان است.»

bebek ellerini izler 2 - آیا طبیعی است که کودک به دستانش نگاه کند؟

کودک شما به زودی از دیدن چیزهای جدید لذت می برد و از آنچه می بیند آگاه می شود. به عنوان مثال، اگر یک جغجغه کاملاً جدید در دست بگیرید، ممکن است چشمان آنها گشاد شده و طولانی تر از یک اسباب بازی آشنا به اسباب بازی جدید نگاه کنند. نوزادی که به دستان خود نگاه می کند، به سادگی توانایی بینایی و هماهنگی را به دست می آورد تا دستان خود را به هم نزدیک کند – آماده شدن برای نقاط عطف رشد حتی بزرگتر.

bebek ellerini izler 3 - آیا طبیعی است که کودک به دستانش نگاه کند؟

بعد از حدود 3 ماهگی، نوزادان عمداً دست های خود را به هم نزدیک می کنند و سعی می کنند اشیا را بگیرند یا اشیا را بگیرند. در این مرحله، احتمالاً کودک شما بیشتر به استفاده از دستان خود علاقه مند خواهد شد تا به آنها نگاه کند!

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.