رفتار کودک و نوزاد

نشانه های یک کودک شاد

نشانه های یک کودک شاد

نشانه های یک کودک شاد

علائم شادی ممکن است مرموزتر از ناراحتی در نوزادان باشد. حتی ممکن است نوزاد تا پایان ماه اول به اولین نقطه عطف واقعی شادی خود یعنی لبخند زدن نرسد.(رفتار کودک و نوزاد)

نشانه های یک کودک شاد

علائم شادی ممکن است مرموزتر از ناراحتی در نوزادان باشد. حتی ممکن است نوزاد تا پایان ماه اول به اولین نقطه عطف واقعی شادی خود یعنی لبخند زدن نرسد.(نوزاد)

نوزاد تازه متولد شده:

ظاهر صورت و صدای شما نوزاد تازه متولد شده شما را آرام می کند. زمانی که لبخند می زنید و در حین استراحت با یک نگاه خواب آلود و خالی مواجه می شوید، می تواند آزاردهنده باشد، اما این نشانه خوبی است! لیندا آکردولو، یکی از بنیانگذاران Baby Signs, Inc می گوید: «در این مرحله، نوزادان توانایی ابراز احساسات مثبت به جز نگاه های صلح آمیز را ندارند. می گوید. “آنها یا گریه می کنند یا نمی کنند.” وقتی به سمت شما برمی گردد و به صورت شما نگاه می کند، فقط می گوید: “زندگی خوب است.”

mutlu bebek 1 - نشانه های یک کودک شاد

0 تا 3 ماه:

در این سن، کودک شما زمانی خوشحال می شود که نیازهای اولیه او برآورده شود. با او صحبت می کنید، به او غذا می دهید، پوشک او را عوض می کنید و می خوابید.

1 تا 3 ماهگی:

Carey Chronic، M.D.، متخصص اطفال در Ventura، کالیفرنیا. بین هفته های 4 تا 10، نوزادان شروع به لبخند زدن خود به خود می کنند و نه بازتابی. می گوید. لبخند کودک شما در ابتدا مانند یک رفلکس است. به عنوان مثال، آیا تا به حال دیده اید که کودک خود در خواب لبخند بزند؟ این از یک آسایش درونی ناشی می شود. اما اکنون، “آنها مستقیماً به کاری که کسی انجام داده واکنش نشان می دهند.” لیندا آکردولو، بنیانگذار Baby Signs می گوید.

mutlu bebek 2 - نشانه های یک کودک شاد

بین 3 تا 6 ماه:

دنیای نوزادان با شروع به خندیدن و همچنین لبخند زدن هیجان انگیزتر می شود. همانطور که Kayta Rose Norris کشف کرد، آنها از صداها و لمس های خنده دار هیجان زده شدند. “دخترم دوست دارد وقتی پاهایش را قلقلک می دهیم در حالی که پاهایش صدا می دهند.” در طول حدود 6 ماه، عنصر غافلگیری تبدیل به یک هیجان بزرگ شد. آکردولو می‌گوید: «وقتی توقعاتشان را افزایش می‌دهی، قلقلک می‌دهند.» مانند یک بازی قدیمی peek-a-boo. می گوید.

بین 4 تا 7 ماهگی:

در ابتدا، آنچه شما «گفتار» می نامید، در واقع چیزی بیش از یک سری صداهای متوالی نیست. نوزادان با گوش دادن به شما این صداها را دریافت می کنند. آنها اکنون می توانند احساسات خود را به صورت صوتی بیان کنند. آتنا وولومانوس، محقق اصلی در آزمایشگاه اطلاعات و ارتباطات نوزادان در دانشگاه نیویورک، می‌گوید: وقتی نوزادان شروع به تولید صداهای با برد بالاتر می‌کنند، برای تعامل با شماست.

mutlu bebek 3 - نشانه های یک کودک شاد

بین 12 تا 18 ماهگی:

در حدود یک سالگی، کودکان حس شوخ طبعی به دست می آورند. حتی ممکن است منتظر پوشک باشند تا بخندند یا با شیئی که انتظارش را ندارید صحبت کنند. “تحقیق در مورد رشد شوخ طبعی در کودکان نشان می دهد که انجام کارهای احمقانه با اشیا به طور کلی منبع لذت است. مال من سعی می کند کفش های بچه اش را روی پای خودش بگذارد، واقعاً خنده دار است. آکردولو می گوید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.